U love me

sobota, 31 marca 2018

Marcowe karteczkowanie

Na ostatnią chwilę, ale zdążyłam. Robione dzisiaj, choć pomysł w głowie miałam od kilkunastu dni. Dzisiaj zapraszam Was na moje karteczki do zabaw, w których biorę udział.
Na pierwszy rzut świąteczne u zabawy u Uli z bloga Kluskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...
Mapka na miesiąc marzec wyglądała tak...
A oto moje bożonarodzeniowe karteczki.

Tym razem króluje mięta i szarość a to za sprawą nowych papierków jakie udało mi się ostatnio zakupić.
Nie omieszkałam zrobić także i wersji wielkanocnej...
Zieleń to kolor, który bardzo mi się kojarzy z tym świętem.
A jak już jesteśmy przy zieleni to ten kolor kojarzy mi się także z wiosna....
Zieleń i kwiaty - oto moja wiosenna karteczka na wyzwanie u Magos z bloga Pasje Magos i Jasiowej Mamy z bloga Haftowane historie Jasiowej Mamy.
Ula poznajesz papierek??? :*
I to tyle na dzisiaj.  Życzę Wam spokojnych, wesołych a przede wszystkim ciepłych i słonecznych Świąt Wielkiej Nocy. Niech te święta wniosą do waszych serc pogodę ducha, spokój i nadzieję. :*
PS. Jutro przyjdę z kolejną literką w hafciarskim alfabecie.
***
Carpediem, Agata Baran - mi już na szczęście przechodzi. Na szczęście kryzys ogarnął mnie w momencie gdy chłopcy mają wolne w szkole więc mogłam wyluzować i dać sobie czas na dojście do siebie.
bozenas - święta prawda :)
Pasje Magos - poczekam ;)
Anna Iwańska - ja już się przyzwyczaiłam że ostatnio poczta mnie "nie lubi" ;) teraz czekam na paczki z ali ;)






4 komentarze:

  1. Kasiu, wszystkiego najlepszego na Święta dla Ciebie i Twojej Rodzinki - radosnego świętowania.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też spokojnych świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)