U love me

czwartek, 29 czerwca 2017

Kartki przez cały rok - czerwiec

I znowu dzisiaj będzie karteczkowo a to za sprawą zabawy jaką prowadzi Ania z bloga Ręczne Robótki Anny. 
Czerwcową projektantką wyzwania jest Ewa Jurewicz, a jej tematy to:
1. kartka okolicznościowa - gazeta z nadrukiem
2. Boże Narodzenie - aniołek
3. Wielkanoc - baza ze ścinków.
A oto moje wizualizacje...
Kartka okolicznościowa
 Do jej sporządzenia wykorzystałam papier z nadrukiem gazetowym (mam nadzieję, że wytyczna zaliczona)...
Kartka na Boże Narodzenie...
 Aniołek to grafika z internetu. Muszę jeszcze popracować z dziurkaczami brzegowymi. W dolnym rogu mi nie wyszło idealnie stąd pomysł na skosy ;)
I kartka na Wielkanoc...
 Baza powstała ze skrawków papierów, które używałam do tworzenia innych kartek (a tworzyłam je hurtowo w jeden dzień na wszystkie bieżące i zaległe wyzwania u dziewczyn)
Bardzo mi się ta forma spodobała i na pewno wrócę do niej nie raz.
Banerek do czerwcowej zabawy...
i kolaż dla organizatorki...
Co do zaległych karteczek pokaże je w osobnym poście gdyż brakuje mi jeszcze dwóch. Poza tym ich ilość spowodowałaby post tasiemiec, a przecież nie mogę Was zanudzić ;)
Pozdrawiam
***
Bardzo się cieszę że moje jakże proste karteczki Wam się podobają. Ja zawsze będę powtarzać, że scraperka ze mnie żadna, ale taka odmiana w twórczości jest dobra dla zdrowotności :)


8 komentarzy:

  1. W prostocie tkwi siła! Twoje karteczki prezentują się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne są te ścinkowe bazy. I nie potrzebują już wiele dodatków aby powstały bardzo eleganckie karteczki. Grafika z aniołkiem super.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.
    P.S. Jak opublikujesz zaległe kartki podeślij mi linka na maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to scraperka z Ciebie żadna? A te kartki to niby nie są scrapowe? Piękne wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki. A jedna z nich zawędrowała aż do kraju :) Tą bazę w ząbki miałaś gotową czy wycinałaś nożyczkami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. Moim faworytem jest gazetowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz swój styl i się go trzymaj:) Bardzo mi się podoba co tworzysz. Gazetowa kartka rewelacyjna!
    margoinitka .pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne, zwłaszcza ta z aniołkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)