U love me

wtorek, 6 września 2016

Metryczka do wymianek

Już od dawna przymierzałam się do wzięcia udziału w zabawie zorganizowanej przez hubka38 ale zawsze coś stawało mi na drodze. A to brak czasu, aby zajrzeć na blog, to znów spiętrzenie się  innych tematów, które wymagały publikacji.
Na szczęście dla mnie (piszę to jako mama Potworów w wieku szkolnym) wakacje dobiegły końca i moje życie wróciło do normalności. Znów mam swoje długie jesienno-zimowe wieczory tylko dla siebie, a co za tym idzie więcej czasu na krzyżyki i na pisanie o nich.
Oto moja metryczka do wymianek
1. Nick/imię
Katarzyna G/ Kasia
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystkie techniki rękodzielnicze. Zwłaszcza te, którymi ja się nie zajmuję, a więc szycie, decoupage, koralikowa biżuteria czy scrapbookowe cuda itp.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza? 
Moją domeną jest haft krzyżykowy. To jest to co Tygryski lubią najbardziej. Od czasu do czasu coś wyszydełkuje, ale nie są to jakieś mega projekty.
4. Trzy ulubione kolory to…..
Pastele, biel, czerń i wszelkie odcienie szarości. Ogólnie każdy kolor u mnie przejdzie jeśli jest stonowany.
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie trawię wszystkich odcieni "oczojebnych". 
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie? 
Co za pytanie!!! Oczywiście, że uwielbiam. Wszelkie muliny (zwłaszcza DMC, gdyż staram się uzbierać całą paletę), materiały do haftu (im drobniejsze tym lepsze, moja ulubiona to kanwa 18ct) oraz wszelkie inne przydasie związane z haftowaniem.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Na co dzień noszę wkręty w uszach i srebrny łańcuszek na szyi. Niestety ze względu na alergię mogę nosić tylko srebro lub złoto, z czego tego drugiego nie lubię.Przejdzie jeszcze stal chirurgiczna ;)
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Prostota. Nie wiem czy to jest motyw, ale staram się otaczać prostymi w formie przedmiotami.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa - tylko rozpuszczalna z mlekiem, herbata - wszelkie rodzaje, no i oczywiście czekolada na gorąco z nutą czereśni, maliny czy wiśni.
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Słodycze z wymianek najczęściej lądują w brzuchach Potworów, a oni są mało wybredni w tym temacie.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Jak najbardziej. Ze względu na to, że mieszkam za granicą, mam bardzo ograniczony dostęp do polskiej literatury. Co do gatunku łykam każdy - wszystko zależy od tego na co akurat mam ochotę.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Ogólnie się nie maluję, zazwyczaj tylko na szczególne okazji i to tak w stopniu minimalistycznym. Natomiast wszelkie kosmetyki z serii "czyszczących", maseczki (na włosy, twarz czy ciało) czy kremy są mile widziane.
13. Chciałam jeszcze dodać....
Po pierwsze: Wszystkie przedmioty ręcznie robione, które znajduję w paczkach wymiankowych, mają dla mnie szczególną wartość, gdyż wiem, że wielkie serca były w nie włożone. Obiecuję się nimi troskliwie zaopiekować.
A po drugie: Bardzo dziękuję Ewie za zorganizowanie tej zabawy i gratuluję pomysłu.
14. Urodziny mam 1 września a imieniny 25 listopada

3 komentarze:

  1. Dobrze poznać kilka szczegółów o Tobie :) Rozbawiły mnie te "oczojebne" kolory :P też ich nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno znalazłam tą -metryczkę:)i tak myślałam,czy można jeszcze do niej dołączyć:))a teraz wiem,że można:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka- Twój mail zaginął w czeluścich internetu- dobrze, że się przypomniałaś- sama już znalazłam. Witaj:-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)