U love me

czwartek, 3 grudnia 2015

Post chwalipięty

Dzisiaj będę się chwalić, bo jest czym. Kilka dni temu obchodziłam imieniny i zostałam obsypana prezentami. I to nie byle jakimi bo wszystkie prezenty hafciarskie czyli takie jakie Tygryski lubią najbardziej.
Moje fb koleżanki po fachu postarały się w 200%. Każda rzecz jaka trafiła w moje rączki była przez nie przemyślana. Dosyć gadania.... Czas na pokaz. Osoby o słabszych nerwach - proszę usiąść ;)
Pierwsza paczka przyszła od Ewy...
 .... a  w niej moja podobizna ;)...
Druga paczka przyleciała z wyspy obok od Hani...
 .... wraz z moją prywatną hafciareczką...
Trzecia paczka, a właściwie paka to zbiorcze wysiłki Katarzyny, Iwy, Agnieszki, Sylwii i Renaty...
 ... w której poza mulinkami DMC w kolorach, których jeszcze nie miałam znalazłam takie cudne materiały...
 Kolejna paczka to niebieskości od Ani
Niebieski materiał już ma swoje przeznaczenie, muszę tylko wymierzyć czy wystarczy.
Zaraz za nią przywędrowała kolejna paczka zbiorcza. Tym razem podziękowania należą się Kindze, Ewie i Lidce T...
Cudeniek było tyle że mi się stoliczek do zdjęć skończył ;) Słodkości niestety nie załapały się na zdjęcie.
I ostatnia paczka jaką przyniósł mi listonosz to prezent od Lidki S....
 .... i nożyczki, które skradły moje serce...
Dziewczynki chciałabym Wam jeszcze raz serdecznie podziękować za te wspaniałe podarunki.  Każdy prezent cieszy, ale taki który jest stworzony specjalnie dla ciebie cieszy jeszcze bardziej, a w tych prezentach jest Wasze serducho i to jest dla mnie najważniejsze.
Duża buźka dla Was <3
***
Dziękuję za wszystkie kciuki i podszczypywania (Nitki ;)), proszę o więcej :)
kal32- ja te róże na pewno będę haftować jeszcze raz. Dla siebie. Już nawet ramki mam ;)
Marta - pamiętaj nie zrażaj się. Początki zawsze są trudne i tylko dopracowanie systemu metodą prób i błędów będzie dawało efekty.



22 komentarze:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i hafciarskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała masa prezentów, jak na Gwiazdkę :) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej ilości prezentów ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Baba jaga mnie rozwaliła - ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty otrzymałaś, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Kasiu :) Prezenty bogate i wcale nie dziwne,że dały Ci tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze tylu cudeniek :) Super prezenty!!! Nozyczki sa czaderskie!!! I ten blekitny material jakby z gwiazdkami, dobrze widze? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych serdecznoci i kreatywnego wykorzystania tych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że sprawiłyśmy Ci radość Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze mimo, że spóźnione a prezenty boskie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje takich cudownych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Siedziałam;))
    Super jak ktoś o nas pamięta ;))Zazdroszczę prezentów,nie będę ukrywać.Fajnie mieć takie koleżanki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wspaniałych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty :)
    Spóźnione życzenia w takim razie przesyłam: wszystkiego najlepszego, oby te zawarte przyjaźnie hafciarsko-blogerskie trwały jak najdłużej, a na Twojej twarzy zawsze gościł uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no wspaniałe prezenty i te kanwy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, to ja spóźniona, wszystkiego najlepszego:) niespodzianki wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prezenty otrzymałaś, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesyłam spóźnione życzenia- wszystkiego najlepszego! Prezenty wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No..to dobrze, że siedzę, bo ja z tych o słabszych nerwach..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)