U love me

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Choinka 2016

Odkąd zaczęłam swoją przygodę z haftem marzyła mi się choinka ubrana w same ręcznie robione ozdoby. Gdy przygotowywałam pracę na grudniowe wyzwanie u Hanulka to marzenie znowu wróciło. Niestety teraz jest już za późno na realizację w tym roku. Obawiam się też, że bez systematyczności i wsparcia z Waszej strony w przyszłym roku też obudzę się z ręką w przysłowiowym nocniku.
Dlatego przychodzę do Was dzisiaj z propozycją zabawy na rok 2016.
Oto jej zasady:
1. Zabawa trwa cały rok od stycznia 2016 do grudnia 2016
2. Uczestniczyć może każdy kto kocha krzyżyki.
3. 24 dnia każdego miesiąca prezentujemy swoje prace na blogu lub jeśli ktoś takiego nie posiada przesyła zdjęcie pracy do mnie i ja je prezentuje u siebie. Zdjęcie pracy osób bez bloga muszę otrzymać przed 24 dniem miesiąca.
4. Temat pracy - wszystko co związane ze świętami Bożego Narodzenia. Jeśli tak jak ja marzycie o choinkowych ozdobach to je róbcie, ale jeśli np Waszym celem są karteczki na święta proszę bardzo. Warunek jest jeden - praca musi zawierać krzyżyki.
5. Na jedno linkowanie możecie wykonać ile prac chcecie. Nie ma ograniczeń. Prośba tylko aby linkować raz - czyli jak np zrobicie trzy zawieszki i jedną kartkę wstawcie je do jednego posta i jego właśnie zalinkujcie. Post opublikujcie pod etykietą "Choinka2016".
6. Nie ma obowiązku linkowania co miesiąc. Tylko od Was zależy czy będziecie linkować systematycznie czy wybiórczo. Jednak osoba, która zalinkuje najwięcej razy dostanie ode mnie prezent. Jeśli osób będzie więcej - zostanie ona wyłoniona przez losowanie, którego wyniki będą ogłoszone w okresie między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem.
7. Nie ma obowiązku wstawiania banerka ani obserwowania mojego bloga, ale jeśli ktoś to zrobi będzie mi bardzo przyjemnie.
I co? Znajdzie się ktoś chętny do wspólnych całorocznych przygotowań do Świąt???

59 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł! Miałam pewien choinkowy plan, ale w tym roku nie wystarczyło mi czasu. Dzięki Tobie jest szansa, że w przyszłym roku coś własnoręcznego zawiśnie na mojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się choinka w ręcznie robionych ozdobach ale szydełkowych.Troszkę już mam ale ciągle za mało.Niestety nie kwalifikuję się do Waszej zabawy.Bedę za to jak najczęściej podglądaczem :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem chętna 1 bombka w miesiącu- 12 bombek na choince super :) i będą tylko moje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie w podobny sposob od lat xxx ozdoby choinkowe i dzis juz mam ich wystarczajaco duzo. Najlepiej mi sie je haftuje w lecie, dzialaja jak klima. Na jesien jak wiele osob zaczyna hafty na BN to ja zajmuje sie halloweenkami:P
    Powodzenia w zabawie i do ogladania Twojej choinki za rok:) A teraz sama jestem ciekawa tej naszej, bo jeszcze nie zdecydowalismy czy bedzie zywa czy plastikowa:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przyłączę się do Twojej zabawy. Co roku obiecuję sobie, że zrobię jakieś ładne zawieszki na choinkę. Wzory mam, mulina czeka, w sumie tylko kanwy zawsze brakuje. Cały rok odkładam to wyszywanie aż okazuje się, że już za późno i nie zdążę. Może jakoś mnie zmotywujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiesz... a ja w tym roku się produkuje z zawieszkami :( spóźniłaś się kochana - nie nadążasz za mną :P
    a tak poważnie to pewnie, że się zapisuję i skorzystam z Twojego sposobu robienia zawieszek tylko z innymi wzorami :P już mi coś do głowy wpadło... ehh a miała być tylko walka z UFOK-ami..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł:) Mam choinkę ubieraną w ręcznie robione ozdoby, ale niczego z krzyżykami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam plany na plastikowe zawieszki więc chętnie dołączę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam choinkowe ozdoby :) Co roku je robię i co roku mi ubywają bo zawsze ktoś coś podkradnie :)Pewnie,że się bawię może na przyszły rok bedę miała zapas ozdób i kartek przed Świętami

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna idea! Zapisuję się, a co tam, choć nie wiem jak to będzie z regularnością, bo ręka, operacja itp. ale może choć w części podołam i zmobilizuje mnie to, do ukończenia moich planowanych wzorów na Boże Narodzenie, kartek, zawieszek, zestawów DIMkowych itp. :)
    Zrobiłam okolicznościową notkę i zaprosiłam znajomych z bloga, w notce, może ktoś się skusi? :)
    http://ignezja.blogspot.com/2015/12/choinka-2016.html

    zaraz zamieszczę także bannerek w bocznej szpalcie blogaska :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe haftowane zawieszki na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł również się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł, ja bym się chętnie zapisała, ale przy małym dziecku nie wiem czy będę w stanie się wywiązać z terminem :/ tym niemniej może sama sobie takie postanowienie zrobię noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł! I może nawet bym się zapisała, ale wiesz jak to ze mną... Wszelkie terminy mnie zniechęcają. Ale będę się przyglądać na pewno.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała idea :) w końcu coś może moi się uda na choinkę zrobić bo marzy mi się taka choinka.mam nadzieję,że się uda bo coś u mnie czasu permanentnie brak. biorę udział.nawet wczoraj przeglądałam folder z wzorkami bożonarodzeniowymi bo chciałam coś zrobić na przyszły rok bo teraz to raczej już nie zdążę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra pomyśl być może dołączę ale jeszcze
    się zastanowię co by potem nie robić w konia hihi ;)
    Ale pomysł przedni - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł :)
    Chętnie się przyłączę.
    Mam nadzieję na piękną choinkę za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O fajny pomysł Kasiu:) Przemyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie się przyłączę, ale nie mogę niczego obiecać. Zawieszki mi średnio wychodzą, ale zobaczymy co da się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też zawsze marzyłam o takiej choince, razem nam sie uda, zapisuje sie i ja.

    OdpowiedzUsuń
  23. W czasie haftowania bałwanków w SAL-u u Aleny wpadłam na ten sam pomysł, żeby ozdobić choinkę pracami rękodzielniczymi - 8 bałwanków już mam więc z przyjemnością przyłączę się do Twojej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja też :) może nie na choinkę, ale zawieszki porobię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od paru lat biorę udział w podobnych zabawach blogowych u dziewczyn zza wschodniej granicy, fajnie że w końcu jest i u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu, dziś zakupiłam styropianowe bombki i z zapałem przystępuję do choinkowej zabawy. Chyba do przyszłych świąt się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się, bo znowu w tym roku nie zdążyłam zrobić haftowanych kartek...

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przyłączę się do zabawy. Mam kilka pomysłów, a rzeczywiście przed samymi Świętami nie ma czasu.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu, tym razem i ja spróbuję, bo w tym roku już nie zdążę, a tak będę mieć motywację.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja chętnie się przyłączę do zabawy:)co prawda nie ubieram dużej choinki,ale będzie motywacja do robienia ozdób:)))mam na coś ochotę,ale w tym roku się nie podjęłam,więc może zabawa z Tobą mnie zmotywuje:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. A wiesz, że miałam podobny pomysł:) tylko chciałam się skupić na samych haftowanych zawieszkach i żeby było po jednej na miesiąc :)
    W takim razie przyłączę się do Twojej zabawy Kasiu a i tak swój plan zrealizuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest świetna motywacja :) Zawsze jak chcę coś zdziałać to już jest za późno albo wykonam tylko część pracy. Bardzo lubię motywy świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  33. Motywacja super, bo i mi zawsze brakuje czasu, a będę mieć na pewno nową choinkę w nowym domu, więc i ja się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od kilku lat marzą mi się takie małe krzyżykowe choinki i może to jest świetna motywacja, aby je w przyszłym roku mieć :)
    Piszę się!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam do zabawy. Już mam pewne plany, mam nadzieję, że z realizacją pójdzie dobrze. iglamalowane1.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. W razie czego głowy nie urwiesz:)
    Dołączam i ja do już sporego grona:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę że to świetny pomysł. co prawde dziwinie będzie wyglądać bożonarodzeniowy haft w lipcu , ale jak fajnie bedzie w grudniu jak będzie juz spory zapas świątecznych ozdób. Mnie sie mażą bombki z krzyżykami. Jak tylko czas pozwoli chetnie się przyłączę do wspólnej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również się zapisuję, ja ozdób na choinkę mam w nadmiarze, ale w tym roku nadrukowałam mnóstwo wzorków na kartki, więc z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I mi brakuje trochę własnoręcznie zrobionych ozdób na choinkę, a i karteczki dobrze byłoby mieć gotowe trochę wcześniej, a nie w ostatniej chwili. Więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też się zapiszę!
    Mam jednak wątpliwości.Nie lubię nic robić na siłę.Karteczki robię dopiero gdy wyszyję odpowiednią ilość hafcików. Będę je robiła więc dopiero wrzesień- październik. Tak samo z zawieszkami. Wyszyję przody, jednak zszywać je będę dopiero gdy zaopatrzę się w materiał lub zadecyduję jak będą wyglądały plecki. To samo z oklejaniem hafcikami bombek styropianowych. Mieszkanie u mnie nieduże , łatwiej do jesieni przechować hafciki niż gotowe bombki.
    Będę wyszywała , co dokończę pokażę , oby moje posty nie zaczęły się ukazywać dopiero po połowie roku.

    OdpowiedzUsuń
  41. o, zapisuję się z ogromną przyjemnością. Niechaj to będzie miły bat na systematyczność i wykańczanie prac,gdyż drugiego nawet nieco jest, ale z pierwszego niestety jeno dalekie plany... :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne te ozdoby choinkowe !!! :) i bardzo fajny pomysł na zabawę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna i praktyczna zabawa:) A czy można linkować w trakcie roku tylko same hafciki na kartki, a nie gotowe kartki? Wolałabym wykańczać karteluchy hurtem przed świętami...

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniały pomysł.Nie prowadzę bloga i cieszę się ,że zaprosiłaś i takie osoby.Chętnie skorzystam aby pokazać swoje prace.Pozdrawiam Anna.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czy jeszcze można się zapisywać, ale chętnie dołączyłabym do zabawy. Przygarniecie mnie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam.Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy, tym bardziej, że będzie to moja pierwsza.I też się cieszę, że zaprosiłaś osoby nie prowadzące bloga.Serdecznie pozdrawiam!Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooo chciałabym ale nie wiem czy będę mieć motywację. Spróbuję. Nie ma kar za niedotrzymanie zasad, nie wyrzucisz mnie z grupy?

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie przyłączam się do zabawy,jeśli jeszcze można ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł bardzo motywujący wiec przyłączam się do zabawy i mam nadzieję, że sprostam wyzwaniu :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeden mały hafcik na miesiąc...myślę, ze dam radę więc z przyjemnością dołączam do zabawy ☺ teraz to na pewno będę wiedziała, że na obecne święta zdążę z karteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  51. No dobrze, raz kozie śmierć ;)
    Przystępuję do zabawy, powiedziano że żadnych przymusów nie będzie, więc tym śmielej, jeśli mi nie wyjdzie. Ale będę się starać ...
    Tylko jedno jest dla mnie niejasne, jako że to pierwszy raz. Gdzie ja mam linkować mój post z 24 i jak to się robi??? Może wstyd nie wiedzieć, ale nie wiem...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również bardzo chętnie, jeśli mnie jeszcze przygarniecie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. To może i ja się przyłączę ,mam nadzieję...że zdołam się wywiązać z obowiązań :)
    Pozdrawiam serdecznie...wszystkie dziewczęta biorące udział w zabawie :)))
    K.
    http://xgalaktyka2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też się dopisuję.
    http://bawelnianeniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Hafcik popełniłam, ale za Chiny nie wiem, gdzie go linkować? Siedzi sobie tutaj: http://donka66.blogspot.com/2016/01/sal-choinka-2016-odsona-styczniowa.html

    OdpowiedzUsuń
  56. może już za późno ale chciałabym dołączyć do zabawy...
    http://magicznakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja za późno dowiedziałam się o tym, szkoda, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)