U love me

środa, 19 sierpnia 2015

Babeczka sierpniowa

Aż trudno uwierzyć, że to już sierpień. Czas pędzi jak szalony dzień za dniem. Już niedługo powrót do szkoły i do rutyny. Ja osobiście nie mogę się doczekać ;)
Dopóki jednak mamy jeszcze wakacje każdy dzień toczy się własnym rytmem. Moja wena krzyżykowa jakby powróciła. Powoli też wraca systematyczność w haftach. Jeszcze dwa tygodnie i myślę, że znowu wrócę do swojego rytmu.
Dzisiaj czas na sierpniową babeczkę z Sal-u u Sylwii z bloga Ruda mama i jej pasje. Babeczka pełna wszelkiego owocu...
Tradycyjnie już poszła na karteczkę imieninową...
... i wraz z drobnym upominkiem poleciała do solenizantki...
Resztę babeczek, a zostały jeszcze cztery (no w moim wypadku pięć ;) - jedna gratis bo imieninowych dziewczyn mam w tym roku trzynaście), czeka ten sam los. Następna już za miesiąc.
A teraz pytanie do Was. Gdzie zrobiłam błąd??? ;)
***
Bardzo dziękuję za wszystkie słowa w stronę mojej plaży. Niby haft mało wymagający ale efektowny. Cały czas nie mogę wyjść z podziwu nad efektem fal... Dodam tylko że białe miejsca to puste krzyżyki.



16 komentarzy:

  1. No ładny ładny ten suwenirek przygotowałaś :)
    Mnie też czas zapierdziela jak nie wiem co! Az trudno w to uwierzyć. I mimo, że kocham lato, to delikatnie cieszę się na jesień- będę znowu mogła wrócić do robótkowania porzuconego teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sierpniowa babeczka- taka na bogato. Moja dopiero co się zaczęła pojawiać. Mam nadzieję, że w tym tygodniu już ją ukończę. A wydaje mi się, że mały błąd wkradł się przy owocach porzeczki pod babeczką. Na zdjęciu wydają się jakoś tak blisko siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu sliczna karteczka. Ja tez teraz jestem jakas taka niezorganizowana ale mi to bardzo pasuje. Cos sie robi a jak sie nie robi to tez jest ok :-). A bledow nie widze hafcik jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) na truskawkach brak kropek, ale ja sobie tez je odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna:) i taka.... smakowita:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczka wygląda apetycznie :)
    Ja też już z utęsknieniem czekam na na wrzesień i powrót do rutyny, zdecydowanie więcej da się wtedy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra karteczka, świetnie się komponuje ta babeczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jak zwykle perfekcyjna :) Solenizantka na pewno bardzo się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak jednej jagódki. Ale za to jest bardziej autorska. ;) Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja błędu nie mogę odnaleźć, karteczka wyszła boska.

    OdpowiedzUsuń
  11. I babeczka i karteczka i prezenciki cudne! A co najważniejsze - moje, moje :) Dziękuję Kasieńko jeszcze raz, za piękną niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka babeczki i śliczne prezenciki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)