U love me

poniedziałek, 31 marca 2014

Diana Inspiruje - Kwiaty

Marcowe wyzwanie w zabawie Diana Art Inspiruje było pod tytułem: Kwiaty. Przez cały miesiąc kłębiło mi się kilka pomysłów jak zrealizować to zadanie, ale wszystkie jakoś do końca nie zostały przeze mnie zaakceptowane. I dopiero dzisiaj przeglądając moją ulubioną bazę inspiracji Pnterest.com coś mnie natchnęło.
Jakiś czas temu udało mi się dostać w sklepie z drugiej ręki taką oto klatkę....
 Powiem Wam w sekrecie, że otoczona samochodzikami, robotami, pistoletami i klockami, czyli tym co "siusiaki" używają na codzień, marzy mi się taki kobiecy zakątek... wśród kokardek, koronek... biel z dodatkiem pastelowych odcieni... Pomalutku zbieram więc takie "kobiece" akcenty, a temat marcowego wyzwania wpasował się w tę kobiecość idealnie.
Oto jak wygląda moja realizacja kwiatowej inspiracji...
 Kwiatki powstały według tego kursu. Oczywiście mają wiele niedoskonałości (pierwszy nawet wylądował w koszu), ale to prototypy. Kolejne, a na pewno będą, będą bardziej dopracowane :)
Tara.
***
Nad jajcem nadal myślę ;) Dziekuję za wszelkie rady :)

14 komentarzy:

  1. Super:) Świetny pomysł na "ugryzienie" tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna klatka Kasiu te pastelowe kwiaty dodały jej niesamowicie pięknego uroku buziaki śle Marii i życze miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się Kasiu.... kobieta powinna mieć taki kącik, taki tylko dla niej ,,,,ta klatka pasuje idealnie do takiego miejsca. Co do haft jajka wcale Ci się nie dziwię, że myślisz jak tą idealną formę pięknie wyhaftowaną pokazać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna klatka, urocze kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły Ci te kwiatuszki! idealnie pasują do tej klatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra klatka! Mieszkając w UK uwielbiałam 2 handy- tam takie cudeńka za grosze można było upolować!
    I Twoja inspiracja- rewelacja :) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie! Co ty mówisz, że niby jakie niedociągnięcia, jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze! Bardzo kobiece, zgodnie z założeniem.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale Cię Kasiu rozumiem, też mam same spodnie w domu i nie raz marzą mi się kokardki, kwiatki, cekinki. A Twoje kwiatki świetnie się wpasowały na klatkę.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ptaszek na wolności, w otoczeniu kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna klatka :) Kwiatuszki idealnie do niej pasuja :) Slicznie Ci one wyszly :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kwiaty i jajo. Zakupy super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci wyszło..ale wiesz..teraz ty powinnaś kopnąć mnie w d..., że tak dawno mnie tu nie było:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)