U love me

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kartka dla kibica

I znowu przyszło mi zrobić kartkę na urodziny dla faceta. Tym razem dla zapalonego kibica FC Barcelona. Długo myślałam nad tą kartką. Miałam zamiar skupić się na grafice piłki nożnej, ale nic ciekawego nie chciało mi wpaść do głowy. Dlatego też powstała karteczka inspirowana tym...
... logo ukochanego klubu, a właściwie jego kolorystyką i tak powstało takie coś...
 Kokardka mi nie chciała wyjść, więc jest supełek :)
 Napis, ten sam co na poprzednich kartkach, tym razem na żółtym papierze...
 I kilka kwiatków, bo to w końcu urodziny...
Mam nadzieję, że karteczka przypadła do gustu :)
A Wam jak się podoba???
Tara
***
Anna M - to chyba nie dla mnie te wzorki ale oczywiście jak chcesz to wysyłaj. Wzorków nigdy za dużo :)
Luna-malutka - na mojej rozpisce nie mam napisanej nazwy :( ale gdzieś w internecie znalazłam jego nazwę... Niestety jestem typową babą - dla mnie motor to motor, nie zawracam sobie głowy nazwami :)
Elunia - niestety ja ją odkryłam przypadkiem... znajduję ją w momentach walki z czasem :)
Kalliope - dziękuję za szturchańca - dał mi wiele do myślenia :)
Nitki Ariadny - w tym momencie fotoradary mam w... nosie - muszę pędzić :) najwyżej później będę płacić mandaty



15 komentarzy:

  1. Ja myślę, że Kibic doceni Twój trud :)
    Jak dla mnie jest idealna. Gratuluję pomysłu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna - a inspirację kolorami widać na pierwszy rzut - tam bardziej dostrzeże ją Kibic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to fan piłki to będzie zachwycony, co prawda w tym sezonie Barsa się nie popisała ale i tak rządzi więc dla mnie kartka - pierwsza klasa")

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż Primera Division ;) lubię piłkę ale kubicuję innej drużynie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla kibica kartka w kolorze ulubionego klubu to świetny pomysł. Podoba mi się.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem kartka wyszła Ci rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No postarałaś się pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wybrnęłaś z tematu! Ja bym miała ogromne kłopoty, praktycznie nie trafiają mi się kartki dla mężczyzn, haft jest niemęski. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł! Ja to mam problem z kartka dla swojego chłopa, nie interesuje się piłką... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kartka, mnie się podoba, tylko czy temu facetowi się te kwiatki spodobają. Nie wiem jakiego rodzaju jest kibicem :P ale kwiatki na barwach jego ulubionego klubu XD może lepiej by było tam przykleić piłki.

    OdpowiedzUsuń
  11. W karteczkach nie jestem zbyt mocna , dlatego zostaje przy hafcie :) a swoja droga łady byłby z tego hafcik..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!Doskonale sobie poradziłaś z tym wyzwaniem;))
    Te kolory super,życzenia proste,no nic dodać nic ująć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kartka i świetnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem - kibic z pewnością doceni.
    A męskie kartki z zasady są najtrudniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty jesteś tak zdolna że nie ma rzeczy której nie wykonasz
    REWELACJA:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na kartkę dla kibica:)
    A fotoradary - masz rację:))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)