U love me

czwartek, 25 kwietnia 2013

Zanim nie będzie za późno :)

Chodzę sobie po tych Waszych blogach, czytam i dowiaduję sie róźnych nowinek. Jedną z nich jest, że coś tam w lato ma zniknąć z narzędzi Google (czytnik blogów czy lista obserwatorów - różnie mówią) czego skutkiem będzie, że nie będę widzieć Waszych najnowszych postów. Wiele z Was wie jak to obejść żeby było jednak dobrze i dzieli się z takimi jak ja, co to trzeba wszystko pokolei wytłumaczyć, swoją wiedzą. :) I taką osóbką jest Diana z bloga Diana Art. W poście Jak założyć konto na Bloglovin opisuje łopatologicznie, krok po kroku, z obrazkami jak to wszystko załatwić.
Ja skorzystałam, już mi nie znikniecie i będę na bieżąco :) Kto chce niech też korzysta zanim będzie za późno...
Tara

4 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę... aż się przestraszyłam, bo nie lubię jak mi coś znika kiedy zdążę się przyzwyczaić! Zatem dzięki wielkie za te wieści, zaraz zabieram się za zabezpieczanie się przed zapowiadaną stratą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nic nie wiedziałam..trzeba coś z tym zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam wcześniej kursiku;)
    Zrozumiałam,że ma buszować ,to buszuję i pożyczam linka;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)