U love me

niedziela, 10 marca 2013

Wyzwanie fotograficzne Marzec - dzień 7 i Być Kobietą - spotkanie 7

Tematem ostatniego zdjęcia w wyzwaniu foto jest: PARA...
U mnie para niby para :)
Dwie łapulki, które na spacerach trzymam w swych dłoniach...(Odlewy wykonane 2 lata temu).
A teraz przemyślenia i podziękowania. Dziękuję Organizatorce za kolejne wyzwanie foto... dziękuję Wam Goście za komentarze i odwiedziny...  Chciałabym też powiedzieć, że z miesiąca na miesiąc tematy foto są coraz trudniejsze... Co to będzie w grudniu????



Dzisiaj też wypada przedostatnie spotkanie w zabawie Być Kobietą u tafcika
Zadanie do wykonania było następujące: "przewietrzmy swoje garderoby, może zobaczymy coś, czego dawno nie nosiłyśmy, może trzeba będzie coś zapakowac do wora, a może zwróccie uwagę na kolory jakie macie w swoich garderobach...może warto jakiś kolor wraz z wiosną wprowadzic lub wyprowadzic... spróbujmy ujarzmic ten chaosik.... no chyba, że chaosiki lubicie :))) "
Do wykonania tego zadania wykorzystałam mus ułożenia na swoje miejsce wypranych rzeczy. Co prawda nic nie wyrzuciłam, bo może jeszcze kiedyś schudne ;P, ale poukładałam. Oto dowód naoczny wewnętrznego ładu i składu mojej szafy:
Może być???
Kolejne spotkanie (ostatnie) zabawy Być Kobietą w następnym tygodniu w piątek :)
Tara

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :)