U love me

czwartek, 21 lutego 2013

Wyróżnienia :) i moja zabawa.

Otrzymałam kolejne wyróżnienie w swej blogowej twórczości. Tym razem od Judysi z bloga Moje haftowanki.
Zasady odbioru tego wyróżnienia są następujące (Judysiu - skopiowałam)
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
Zacznimy, więc od punktu pierwszego: podziękowania - zostały złożone na blogu Judysi, ale chciałabym Ci też i tutaj jeszcze raz z całego serducha dać znać jak bardzo jestem zaszczycona i szczęśliwa za to wyróżnienie :) DUUUŻEEEE DZIEEEEKUJEEEE :)
Punkt drugi zrealizowany powyżej.
Punkt 3. O kurczaki i tu się zaczynają schody... No ale spróbuję się obnażyć z moich tajemnic:
- jestem strasznie uparta - czasami w negatywnym tego słowa znaczeniu
- jak się wkurzę potrafię kląć jak szewc
- często robię coś co sprawia mi przyjemność niż coś co muszę
- nie pijam kawy (to już chyba gdzieś pisałam), ale przygotowywuję sobie "napój kawowy" - szklanka mleka podgrzanego w mikrofali, łyżka kawy rozpuszczalnej i cukier :)
- jestem uzależniona od napojów energetycznych - wiem, wiem niezdrowo...
- w domu zawsze musi być coca-cola - to tez niezdrowe
- kolejnym moim uzależnieniem są papierosy i jakoś mam problem żeby z niego wyjść :/
UFFFF, udało się...
Punkt 4. Na razie pominę, ale zaraz dowiecie się dlaczego...
Punkt 5. To samo co punkt czwart, ale zostanie zrealizowany
Wyróżnienie od Judysi przypomniało mi, że kiedyś w grudniu po południu ;P dostałam wyróżnienie od emade76 z bloga Okno z widokiem na życie i nigdy na niego nie odpowiedziałam... Emade76 bardzo Cię za to przepraszam, mam nadzieję że mi to wybaczysz. Oto wyróżnienie:
I tutaj zasady są troszkę inne, a mianowicie:
"Nominacja Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (poniżej 200) ,więc daje to możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Oto pytania od emade76 i moje odpowiedzi:
1. Czekolada mleczna czy gorzka ? Mleczna
2. Książka czy film ? Jak dobre to i jedno i drugie.
3. Kubek czy filiżanka? Kubas oczywiście - więcej wchodzi :P
4. Boże Narodzenie czy Wielkanoc ? Zdecydowanie Boże Narodzenie.
5. Plażowanie czy zwiedzanie ? Zwiedzanie - nie wyobrażam sobie siebie plackiem na słońcu non stop
6. Kurtka czy płaszcz? Kurtka - przy dzieciakach wygodniej, ale jak mam gdzieć wyjść (czyt. jakaś okazja) wtedy płaszcz
7. Ulubiony owoc ? Wszystkie owoce lubię
8. Ulubione miasto? Moja Warszawa
9. Ulubiony deser? Wystarczą mi lody rożki waniliowo-truskawkowe
10. Fotel czy kanapa? To zależy do czego :P
11. Wymarzone miejsce, które chciałabyś zobaczyć ? Nie ma jednego takiego miejsca. Zawsze mi się marzyła wycieczka po stolicach Europy i to są miejsca które chciałabym zobaczyć.
No i teraz moje nominacje i to jest to co Tygryski nie lubią najbardziej - no bo jak tu wybrać z tylu wspaniałych blogów konkretną liczbę.... Ale mus to mus... Chciałabym tylko połączyć moje nominacje z tych dwóch wyróżnień razem, jeśli pozwolicie... Nie mam siły fizycznej i psychicznej (moje zatoki mnie wykańczają od jakiegoś czasu). Będzie to wyglądało następująco: wybiorę 15 blogów , zadam 11 pytań a to czy nominowani do wyróżnień wybiorą opcję pierwszą (7 tajemnic) czy drugą (odpowiedzi na pytania) a może dwie naraz to już zostawiam w ich rękach.... Może być????
Nominowani to (kolejność czysto przypadkowa) 
1. Agnieszka
2. Agaaw
3. tafcik
4. Ula
5. Izzy
6. Anek-73
7. Piegucha
8. Promyk
9. Jasmin
10. Joanna Gołaszewska
11. Tami
12. Titania yng Nghymru
13. kingasweet
14. Cyber Julka
15. i wszyscy Ci, którzy chcą :)


I moje pytania:
1. Kot czy pies?
2. Czy czujesz się spełniona?
3. Co byś robiła z czasem wolnym gdyby nie Twoje pasje?
4. Co Ci daje pisanie bloga?
5. Czy poznałaś już kogoś osobiście ze swoich wirtualnych przyjaciół? Jak było?
6. Co Cię wkurza u ludzi?
7. Kim byś się określiła - cholerykiem, flegmatykiem, sangwinik czy melancholik?
8. Ulubiony film?
9. Ulubiony wykonawca muzyczny? - możesz podać pioseneczkę :)
10. Wolisz mówić czy słuchać?
11. Wywierasz wpływ przez perswazję czy manipulację?



Teraz powrócę do moich robótek. Ostatni krzyżyk na kolejnej kawie postawiony - jutro backstich-e, a teraz porobię kilka karteczek. W koncu muszę mieć co tutaj pokazywać :).

OGŁOSZENIE!!!! Jako że dawno nie bylo u mnie żadnych zabaw. Oraz w podziękowaniu za Wasze wsparcie proponuje Wam zabawę w komentarz nr 1000 :) Komu się uda ten cosik dostanie :) ZAPRASZAM !!!!

Tara.

8 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, choć nie wiem, czy rzeczywiście na nie zasługuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnień, fajny pomyś z tą zabawą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyróżnień,ja sama paliłam długo, ale jakoś tak dwa lata temu powiedziałam dość i nie palę. musisz tego chcieć, bo jak nie chcesz to nawet koniec świata nie zmusi cię do rzucenia :o)
    a co do komentarzy to ile brakuje do 1000 ;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najuprzejmiej dziękuję za to wyróżnienie. Brałam już udział w podobnej zabawie kilka lat temu na blogu książkowym, a że nic wielkiego się nie zmieniło, oprócz tego, że teraz jeszcze wyszywam oprócz czytania, więc nie skorzystam. A zabawa miła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienia!:)Odpowiem na pytania w następnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci droga Małgorzato!:)))) Gorąco Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)