U love me

niedziela, 13 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne - dzień 6

Wczoraj nie dałam rady opublikować tego posta. Zwariowany dzień był. Głowa pękała mi pomimo wziętych proszków i dopiero wieczorem było jako tako. Usiadłam więc do krzyżyków i się zatraciłam...
Ale wracając do tematu sobotniej fotografi, brzmiał on: NA TALERZU.
Oto moja interpretacja:
Piękne kurze piersi czekające na zamianę w pyszne kotleciki - ulubione danie Potworów.
Tara.
***
Szpinakożerco - TUSAL jest to zabawa wymyślona przez Cyber Julkę. Zasady dostępne tutaj. Dla mnie to nie tylko zabawa, ale świętny pomysł na ogarnięcie końcówek muliny, które wcześniej znajdowałam wszędzie. :)

3 komentarze:

  1. Ojej! Ja tu wchodze przed sniadaniem a tu obiad na talerzu:P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) już się doedukowałam :) bardzo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawał mięska - widać, że potworkom apetyt dopisuje:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)