U love me

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Sprawozdanie z wymianki karteczkowej u Hani i Joasi cz.1

W tym roku zapisałam się na dwie wymianki. Jedna u Joasi z bloga Jeniulkowo i Hani z bloga Niteczki Hanulka . I powiem Wam szczerze, że nie żałuje. Dostałam w sumie 5 wspaniałych karteczek, niektóre nawet z drobiazgami. Oto one:
Z wymianki u Joasi
1. Od Joasi - organizatorki wymianki - karteczka wykonana haftem matematycznym
2. Od Basia - z bloga minął dzień
wraz ze ślicznym filcowym aniołkiem z haftowanymi gwiazdkami zamiast aureolki (wisi już na choince)
3. Od Anuli z bloga Nikt nie może uciec przed głosem własnego serca
wraz z prezencikiem w postaci książki i szablonów do robienia zakładek krzyżykowych



Z wymianki u Hani
1. Od Karoliny z bloga Świat Filografii

2. Od Renaty z bloga Kartki u Reni - wraz z cudnymi przydasiami, które napewno wykorzystam do produkcji kartek w nastepnym roku


Bardzo dziękuje za wszystkie karteczki i drobiazgi (tych drugich w ogóle się nie spodziewałam).
Zabawa była przednia. W następnym roku też się zapiszę... a może wymyślę swoją wymiankę :)
W następnym poście karteczki ode mnie. Nie mam niestety potwierdzenia, że wszystkie doszły. Wiem, że z pięciu przeze mnie wysłanych trzy już dotarły do właścicieli. Dlatego też z pokazem tutaj jeszcze troszkę poczekam.
Tara
***
Dziękuje Wam wszystkim za opinię na temat mojego nowego ja. Cieszę się, że Wam się podoba.
Izzy - wychodzę z założenia, że włosy to nie ręka - odrosną.
piegucha - nienawidzę swoich zdjęć, a to musiałam jeszcze sama sobie robić... fujjjj. A na zdjęciu jestem poważna nie smutna :) w końcu wiek zoobowiązuje ;)
Szpinakożerca - okularki też mam w planach zmienić, ale muszę się najpierw wybrać do optyka, aby sprawdzić czy grubszych spodów od butelki nie potrzebuje :) A potem skorzystam z firmy, którą niedawno promowałaś na swoim blogu ;)
Maria Dolores Lopez Godoy - Thank you for your visit. I dont understand a word on your blog without the help of a translator, but I will visit you for your gorgeus photos. :)
Anula - cieszę się, że karteczka doszła. Kamień spadł mi z serca (jeden z pięciu :))



2 komentarze:

  1. Radosnych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia, wytchnienia od codzienności, wspaniałych spotkań z bliskimi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe karteczki!
    Niech te święta sprawią,
    że będziecie potrafili cieszyć się tym co macie.
    Niech marzenia zmienią się w cele,
    do których będziecie dążyć.
    Niech nie zabraknie Wam miłości i wsparcia,
    żeby pokonać przeciwność losu.
    Niech przyjaciele i rodzina pokazują Wam
    jak wyjątkowi jesteście.
    Wesołych świąt życzy Justyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)