U love me

piątek, 3 sierpnia 2012

Postanowienia i podziekowania

Postanowilam ze kazdego pierwszego miesiaca bede sobie stawiala zadania co do postepow w xxx, a potem ostatniego dnia miesiaca bede sie sprawdzac czy mi sie udalo to osiagnac. Wiem, ze 1szy sierpnia byl dwa dni temu, ale lepiej pozno niz wcale :) wiec:
POSTANOWIENIA SIERPNIOWYCH XXX
1. Dokonczyc SAL Before Christmas
2. Zrobic jedna dame z SAL-u z Madame
3. Zrobic dwie kawy z SAL-u Kawowego
4. Dokonczyc Konie
5. Roza - do kompletu z tulipanami i irysem (chociaz zaczac).

No. To tyle na sierpien. Co sie uda a co nie zobaczymy 31-go. :)
Narazie to czas zaczac krzyzykowac :)
Tara.
***
Chcialam przeprosic za ostatnie powitanie Obserwatorow. Napisalam, ze jest jeden nowy, a okazalo sie ze przybylo Was dwie :) . Sorry za ominiecie jednego numerka :)
***
Odpowiedzi na komentarze:
- sylwuska, emade76, Promyk - dziekuje za gratulacje :) Szczerze mowiac bylo mi latwiej bo przeciez jestem na etapie zaklinania sie z koniami :) ale i tak sie ciesze, bo to pierwsza moja wygrana :)
- sylwuska, Jagna, Ania - dziekuje za wsparcie z konmi - jest mi potrzebne :)
- sylwuska, arabeska, pelasia, Ania - ciesze sie ze podobal sie Wam moj sgregator na mulinki :) nie byl to szczyt tworczosci skrapowej, ale dopiero raczkuje.
- Anek73, Zula, haftyska, pelasia, Sylwia, k-renia2, lejdi.ana, Jagna, Okruszek92, sylwuska, arabeska, Ania, Promyk i emade76 - dziekuje za przyjecie mnie tutaj i Wasza obecnosc. 
Mam nadzieje ze nikogo nie pominelam w tych podziekowaniach :) Jesli tak to nie bylo to zamierzone :)
Pozdrawiam Was wszystkich i prosze o wiecej.
Tara.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)